tirsdag 1. desember 2009

Julekalender. Luke nr. 1

I dag hentet jeg julekalenderen min på posten. Det var morro kan du tro. En stor pakke med 24 herlige pakker og et flott julekort inni. Akkurat nå ligger pakkene i esken de kom i, men jeg rydder og vasker for harde livet og etter hvert kommer julekalenderne på veggen. Tenkte jeg skulle strikke trekk til et par kleshengere, henge på noen englevinger og henge pakkene i dem. Jeg har TRE pakkejulekalendere. Det er stas det!! :D



 Dette fikk jeg i luke nummer 1: Deilig babyull. :)

 ,

Nå må jeg rydde videre. Jeg flytter hobbyrommet mitt og har masse å gjøre. Bilder kommer etterhvert. Strikker litt på grå pulsvanter (!) også, sånn innimellom. Er i ryddemodus nå, og må benytte meg av det. Det skal bli jul i heimen før uka er omme. So long friends. :)

3 kommentarer:

  1. Næææ, så heldig du er da...Med pakkekalender å greier...Den rydde-energien din, kan du sende den til meg ??? :-)))
    Ha en hærlig ryddekveld...

    SvarSlett
  2. Heldige du som har fleire spanande kalendere ;) Ynskjer deg god vask, og ein flott desember månad.
    Siri

    SvarSlett
  3. Tusen takk for trivelige ord. :D *Sender rydde-energi til telemark* Hjalp det, Sissel? ;P

    Takk for besøket. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails