onsdag 9. september 2009

Så kom jeg hjem..

Har hatt en hyggelig uke hos mamma, men var jaggu godt å komme hjem til Kjære også. :) Og ikke bare han, men masse digge pakker i posten! :D



Ettersom jeg snart har bursdag syntes jeg at jeg fortjente noe flott, og hva annet enn noe hobbyrelatert? Vel, egentlig en hel del annet, men hallo?! :D
Digge hobbybøker, diverse strikkeutstyr og 200g Hubrogarn fra Hobbyklubben fant veien til postkassa.



Dette fikk jeg også, for hele 0kr. Strikkemappe, pinnemappe og masse deilige bambuspinner. Denne var ekstra stor stas å få, da jeg elsker å strikke med bambuspinner, men ikke har så mange.


Verdens fineste strykemerker kom i posten helt fra Australia. Kjære er nok ganske uenig i at dette er verdens fineste, men så er han jo United supporter også da. (Doh!)



Litt maleutstyr fra Hobbyklubben for Alle har jeg også fått. :D



Også alle knappene jeg kjøpte på Ebay da! :D Desverre var de fleste mye større enn bildet på Ebay gav inntrykk av, og det tror jeg at jeg er litt skuffet over. Vottene feks, hadde jeg tenkt å bruke i en babyjakke, men det går jo ikke da ettersom de er så store. Men samler man så samler man. :D Og søte var dem jo da.


Jeg venter fortsatt på Kool Aid fra England og Arwetta-garn fra Danmark, og begynner å bli en smule urolig, for det er to uker siden jeg bestillte det, og greiene er betalt. Hvor blir det av? Jeg vil farge garn! Nå!

2 kommentarer:

  1. Oi! Hvordan fikk du alle de pinnene gratis da? *Dåne* Heldige du, og de knappene var jo kjempesøte selv om de var store. Jeg tenker meg de fint plassert på en hals eller en lue. Da gjør det jo ikke noe at de er litt store. :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var en god ide. :) De blir nok brukt til noe, men innen den tid skal de få ligge i samlinga mi å kose seg. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails