torsdag 17. september 2009

Roser er røde...nei orange..

Se hva Kjære kom hjem med i dag. :) Jeg elsker fargen, orange. Nydelige høstfarger.
Tusen takk, kjæresten min. *Love*

Livet nå om dagen går sin vante gang. Merker på sjel og sinn at det er høst.. I går var vi på visning i en dyster kjellerleilighet, vi leter febrilsk etter et nytt sted, dette huset er håpløst. Helt siden vi flyttet inn i mai har det vært masse ting som mangler og lekker og huseieren vår er en useriøs jæ**l som ikke ordner opp i noe. Det tapper meg for krefter å bo et sted som dette, jeg er ryddig og liker å ha det vakkert rundt meg, vil TRIVES der jeg bor, men det nytter ikke i dette huset. Ikke er det lett å finne noe annet heller. *AFFH!*

Håndarbeidet nå om dagen er genseren til Kjære's tante, og innimellom den strikker jeg slike søte små lapper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails