lørdag 12. september 2009

Det er helg..

Heldige meg, fikk Ett trykk av Kjære i dag. Det var morro, driver nemlig å prøver meg på litt kort, men synes ikke jeg får det helt til. Og da er det jo fint med litt inspirasjon. :)


Også kom Kool Aid endelig i posten!! Hurra. Gleder meg til å prøve å farge garn til uka. :D
(Venter fortsatt på garn fra 123knit.com da, og synes det burde finne postkassa mi snart.. *mumle*)
Torsdag var jeg og svigermor på Panduro, og det ble både stempel, diverse ark, et strykemerke og knapper (!) med meg hjem. Vi meldte oss også på "En kvelds kort kurs", som blir spennende og lærerrikt, håper jeg får et lite spark bak hva kort angår da. Nå savner jeg mamma ekstra mye, for om hun bodde nærmere kunne hun blitt med på kurs.


Fine stempel. :) Det finnes så utrolig mye lekkert der ute av slike ting. Jeg bare MÅ bli flink til å lage kort. Jeg MÅ!


Også knapper da.... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails