tirsdag 22. september 2009

Pakke i dag også.

I dag fikk jeg Hemmelig Venn pakke for september fra VesTel-gruppa på Hobbyboden. Ettersom jeg var vertinnen denne måneden vet jeg hvem pakken er fra, så tusen takk Tøffeline. :) Helt fra jeg hentet pakken i postkassen og til jeg kom inn og pakket den pent opp (les: rev av papiret) luktet pakken herlig. Og oppi pakka var det 6 fantastisk velduftende duftlys, 4 yberskjønne knapper, to nøster garn, lekkert turkist bånd og en herlig hilsen.
Det var stooooor stas. Jeg ble veldig glad.


Close-up av knappene og båndet. Et herlig tilskudd til samlingen min. :) Nå har jeg disse blå og røde fargeknappene, mon tro om jeg ikke må skaffe meg gule og grønne også..... hm.. :D


Jeg er heldig! Nok en gang: Tusen takk Tøffeline. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails