onsdag 9. september 2009

....Min uke i Vestfold... Del 3

Strikking har det da også blitt. Masse strikking. :D Rosa babysett, to babyluer i Alpakkagarn, hvite pulsvanter (bilde kommer snart, finnes også et bilde av disse i et tidligere innlegg, men nå er BEGGE ferdige *hihi*) også har jeg da startet på diverse andre ting.

Meg og disse hjemmelaga knappene da...:D


Makent til settet jeg har laget tidligere, i blått. Utrolig morro å strikke så jeg bare måtte lage rosa også. Men da det brune garnet bare var en rest hadde jeg bare nok til jakke og kyse. :)


Hvem kan gå forbi en boks med knapper til 1,5kr prstyk uten å raske med seg noe? Ikke jeg iallefall, og dette fant jeg:


Disse Alpakkaluene ble kjempesøte. Oppskriften fant jeg på nett et sted, men jeg kan ikke huske hvor. De er strikket i to grønnfarger i det mykeste Alpakkagarn.



Denne babyullen ble med meg hjem fra Europris og skal bli en langermet body til en liten en. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails