onsdag 9. september 2009

...Min uke i Vestfold... Del 1

Når man skal sitte på bussen i fire timer trenger man noe å lese. Ettersom Narvesen ikke hadde flere Simply Knitting (som er mitt favorittblad hva engelske strikkemagasiner angår), så ble det et Knitter's isteden. Og her var det litt av hvert, bl.annet et teppe jeg sikler på. :D


Mamma hentet meg og før vi dro hjem måtte vi innom garnsjapper, jeg skulle egentlig kjøpe gensergarn, men det hadde de ikke der. Men noe fikk jeg da rasket med meg. Herlig brunt Fabelgarn og noe Juvelgarn. Planer for garnet har jeg også, men det er hemmelig inntil videre. ;)


Knapper ble det også! Selvfølgelig.


Og et strykemerke. Man er da en samler! :D


Dagen etter bar det avsted til Larvik på tur. Og der fikk jeg tak i garn til genseren til Kjære's tante. Masse garn som dere ser. Gleder meg til å begynne på den. :)


Jeg fant strykemerker på Hennes&Mauritz! Det var stas det, og alle disse ble med meg hjem. :D


Og etter en kjapp tur innom Larvik's søteste hobbybutikk Marihøna, ble disse herlighetene med meg hjem. Skjønnt Alpakka garn og lilla glittertråd. Tjohoo! Garnet er alt tatt i bruk, som dere vil se etter hvert.. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails