onsdag 9. september 2009

...Min uke i Vestfold... Del 2

Onsdag tok vi en tur til Sverige, mamma og jeg, og Nordbysenteret utenfor Strømstad har fått en diiiiger Pandurobutikk. Der svidde vi av både timer og hundrelapper og dette er herlighetene jeg kom hjem med:
*Diverse ark
*Selvklebende silkebånd


*2 strykemerker
*4 ulike silkebånd
*filtdekor
*englepynt
*kortholdere
* grønn og rød All-Purpose Ink
*Knapper
*Fimoleire

For å ha nevnt det meste. :D



Jeg nevnte vel at jeg samler ivrig på knapper? ;) Ja, så hvem kan vel motstå dette snadderet?




Ettersom jeg også samler på silkebånd (og strykemerker for de som ikke helt har fått det med seg) kjøpte jeg disse vakre båndene også. Jeg bare måtte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails