søndag 1. mai 2011

Gjestedesigner hos Kort O Mania

Jeg har vært så heldig å bli spurt av utfordringsbloggen Kort O Mania om jeg kunne tenke meg å være gjestedesigner hos dem i mai. Selvfølgelig! Jeg ble kjempeglad for å bli spurt. :)

Første oppdrag var en fargeutfordring: Bruk Fargene i Flagget til DITT hjemland!
Og da tenkte jeg at et 17.mai kort ikke var så dumt. Den måneden og greier. ;)

Jeg har bare brukt bazzillkartong, ikke noe mønsterark. Kortet måler 12x18 cm. Teksten har jeg printet ut på dataen. Halvperler, miniroser og Stickles farge: Dark Blue. Den heklede blomsten har jeg laget selv. Blonde, bånd og knappenåler har jeg også brukt.


Tilda er fargelagt med Promakere. Hun har også fått perleøredobber og perlekjede som seg hør og bør til 17.mai. *hihi* Pyntet skjørtet og sløydene i håret med litt glitterlim.

7 kommentarer:

  1. KJEMPESØTT!:)))
    Forstår godt hvorfor du er spurt om å være gjestedesigner, gratulerer! Vel fortjent!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Nydelig!! virkelig nydelig!!!!!!
    klem fra odin

    SvarSlett
  3. Gratulerer som gjeste DT, Mona!! Et nydelig 17 mai kort!! Motivet er en av mine favoritter:-)
    Kjempe flott layout og pynt!! Masse lykke til!
    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Gratulerer som gjeste-DT! 17 mai kortet er nydelig!

    SvarSlett
  5. Så koselig å ha deg som gjestesesignerhos oss i kort o mania. Dette var et utrolig flott 17. Mai kort. Klem fra Heidi:)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails