torsdag 5. mai 2011

Konfirmasjonskort

I morgen bærer det til Vestfold en tur, min nevø Sander skal konfirmeres lørdag. Så nå er fintøyet pakket, sangen jeg har laget til ham fra oss er skrevet ut i x antall kopier, kortet er laget og gaven er klar.
Kortet måler 15x15cm. Bildene er ikke de beste, det er ganske mørkt midt i natten, men med blitz blir det bare gjennskinn, uten blitz blir det slik: Jeg har brukt Bazzill og et mønsterpapir jeg har hatt liggende en stund. Motivet er fra et klippeark, litt blomster, noen halvperler, en charm og minipompombånd. :)


Tekststempelet er fra Kreativ Hobby. Teksten på nøkkelen, som forøvrig er fra Tim Holtz, er "life" og det synes jeg passet ganske bra.
Inni kortet har jeg skrevet en personlig hilsen fra oss. :)


Ønsker dere alle en god helg. Kommentarer gjør meg glad. :)

4 kommentarer:

  1. Hei, flotte kort du lager. Haaper du faar en flott tur til Vestfold og en god helg. Haaper du fikk mailen min :) Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Flott konfirmasjonskort.
    Ha en fortsatt fin fredag og god tur til Vestfold:) Klem

    SvarSlett
  3. du e så flink å lage kort!! Har lånt ideen om smykke på mangolia :0)men mitt kort ble aldeles ikke så flott som dine!
    klem fra odin

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails