onsdag 11. mai 2011

Nybegynnerkurs i fargelegging med Promakers.

I dag er dagen, og jeg skal holde mitt første kurs. Det blir skikkelig spennende, heldigvis er det ikke så mange som skal, så jeg regner med å takle det ganske bra. :) Jeg har laget tre kort som er modellene til kortene vi skal lage på kurset. De er veldig enkle alle tre fordi det er fargeleggingen som er poenget. 

Dette første kortet måler 12x18cm. Har pyntet veldig enkelt, og brukt motiv fra Kort og Godt. Alt matriell er selvsagt fra Gaver og Glass.


Nærbilde av motivet jeg har fargelagt.


Det andre kortet ble et enkelt staffelikort til gutt. Også enkelt pyntet, med et søtt motiv fra Wiff of Joy.


 Slik ser motivet ut på nært hold:


Det siste kortet blir et "blomsterkort". Kortet har samme størrelse som en ATC, 2,5x3,5tommer.


Jeg har absolutt mye å lære meg for å bli en proff fargelegger, men håper jeg alikevell har noe å lære bort til nybegynnere. :) Jeg gleder meg.  
Til slutt; hyggelig omtale av bloggen og kortet jeg laget til nevøen min her. :)

4 kommentarer:

  1. Så spennende :-) Skulle gjerne lært meg å fargelegge må bare begynne å "samle" promaker tusjer først. Hvilke farger er det lurt å begynne med ??? Det finnes jo sååååååååå mange-var på Stamples sist det var salg. Ble helt satt ut og klarte ikke å velge :-((
    Lykke te med kurset :-)) Ha en fin 17 mai helg

    SvarSlett
  2. Om du vi kan jeg sende deg en mail med de fargene jeg synes er greit å starte med. Man trenger absolutt ikke alle. :) Gi meg mailadressen din, så fikser jeg det. :))

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Wow! så mye flott du lager...og håper kursdagen ble toppers!Jeg tror jeg er for utålmodig til dette med kort å sånn:))Men når jeg ser alt det flotte, blir en jo inspirert til å prøve....på en regnværsdag:)
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for besøket, Janne. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails