tirsdag 10. mai 2011

Hjemme.

Da var jeg hjemme igjen og etterlengtet blogging kan finne sted. ;) I dag vil jeg vise dere kortet jeg laget til min søte, flinke venn Jana, som hadde bursdag 3. mai. Hun synger fantastisk!
Kortet måler 12x18 cm og jeg har bare brukt lilla, ettersom det er yndlingsfargen hennes.


Jeg har brukt et bilde av henne (legg merke til den tøffe tattooen på benet hennes). Pyntet med blondebit, silkebånd halvperler, litt blomster, glitterlim og gitar og mikrofoncharms. :) Hun fikk også disse i bursdagsgave, de korteste, og jeg vet at hun ble veldig glad. :) ♥


Konfirmasjonen gikk finfint. Min kjære nevø fikk en klekkelig sum med penger og hadde en fin dag. Vi koste oss i finværet og jeg smakte Oreo-kake for aller første gang. Og den var nydelig! Tror jaggu jeg skal bake en sånn en til 17.mai. ;) Det ble ikke mange dagene nedenfor, men likevell fikk mamma og jeg sneket inn litt tid til shopping. *hihi* Og hekling. Mer om det kommer senere.

2 kommentarer:

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails