onsdag 14. april 2010

Strikkesnuppa gjør ting hun ikke kan.

Jeg kan ikke sy, men vil så gjerne. Så i dag har jeg brukt flere timer på å prøve å sy ei veske. Med god hjelp fra skjønne damer på Hobbyboden, og denne linken. 


Her har jeg sydd litt sidesømmer. (Og det er kanskje her noe blir feil.)


Her henger vesken ferdig (med 4 garnnøster i for anledningen)

 

Her er den ovenfra, jeg sydde for og greier. =D

 

Men..jeg ble ikke helt fornøyd. Noe ble rart på sidene, den ble ikke så rundet av, den ble rar. Men morro var det likevell, jeg vil nok prøve igjen, kan jo hende jeg gjorde noe feil med denne ettersom den ble litt sånn....ja rar. Men all-in-all ble den jo søt også da, eller hva? Og det er skrekkelig morsomt å gjøre noe man egentlig ikke kan. Jeg skal sy mer.

8 kommentarer:

  1. Jeg syns den ble veldig fin til å være første veske! Ønsker meg også symaskin.

    Ha en god torsdag!

    SvarSlett
  2. Synes den ble fin jeg. Morsomt å sy, jeg er heller ingen racer. Øvesle gjør mester vet du ;) Kos deg med mer sying. Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  3. Ååååå, så flink du har vært! Det ser ut som en helt uoverkommelig oppgave for meg, men jeg og vil så gjerne...
    Flinke flinke deg!! :D

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha, jenter. :)

    SvarSlett
  5. Vil absolutt si at du KAN sy! Ikke verdens enkleste prosjekt du startet med da, og resultatet ble slett ikke så verst. Øvelse gjør mester, og her er du godt i gang. Synes vesken ble fin jeg!

    SvarSlett
  6. Denne ble jo kjempefin, Mona. Du får det til så fint. Men den er ikke feil, slik du selv tror. Sidene skal se slik ut:-) Nå kan du hive deg over neste prosjekt, for denne veska er ikke av enkleste slaget. Du har vært utrolig flink:-) Nå kan du være stolt. Man at du fikk 4 garn-nøster oppi er meg et mysterium. Fo så stor ble ikke min...
    Ha en fin og kreativ dag.
    Mange gode klemmer fra Sissel.

    SvarSlett
  7. Takketakk! :) :)
    Klemmer i øst og vest, nord og sør. :)

    SvarSlett
  8. imponert over syferdighetene dine. Burde appsolutt hevet meg på jeg også. Aurora ønsket jo seg ei veske seinest i dag.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails