søndag 25. april 2010

Konfirmasjonskort

Mamma har bestillt et konfirmasjonskort til jente og dette laget jeg i dag. Lilla, det kan vel nesten ikke bli mer jentete enn det? :) (Det er iallefall en av mine favorittfarger.)


Motivet er fra Whiff of Joy og er malt med Distress.  Som vanlig har jeg pyntet litt her og der med Stickles. Skoene og smykket har dessuten fått halvperler. 


Innsiden, med plass til hilsen.

 

Synes denne teksten passer godt til en konfirmant.




 

Har åpnet nettbutikken min idag. Den har fått en "make-over" og blitt flyttet til Epla. Ikke så mange tingene der ennå, men den vil stadig bli oppdatert. Velkommen til en god handel. :) ♥

7 kommentarer:

  1. For et nyyydelig kort ;o)) Og flott tekst også.

    SvarSlett
  2. så utrolig flott kort.. du er så flink!! skal love deg det var romantisk.. og det skal bli flere blåskjell middager fremover..:-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter. :) Og Guro: Herliiiiiig! Regner med du dokumenterer det og? :):)

    SvarSlett
  4. Så flott kort! Ta en titt innom vår blogg - der ligger det en hyggelig overraskelse til deg som takk for mange kommentarer i bloggen vår. Send oss også din adresse :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

    SvarSlett
  5. Ja, jeg så det! For en herlig overraskelse på en mandagsmorgen. Tuuuusen takk!! :):) Adressen er sendt, og jeg er sååå spent. :)

    SvarSlett
  6. Lekkert kort. Lilla er en farge jeg er veldig glad i. Også MASSE bling..!!! Superflott kort og en heldig konfirmant:-))
    Du er superflink snuppa!!!

    SvarSlett
  7. Takker og bukker, snupp. :D

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails