onsdag 21. april 2010

Et kort.

I går kveld fikk jeg lyst til å lage et kort i fargene rødt, sort og hvitt. Og som tenkt, så gjort. Slik ble det. Et guttekort. 


Motivet er malt med Distress Ink . Det er også de sorte blomstene, som deretter fikk et dryss Glimmer Mist. (farge: Pearl.)


Har pyntet innsiden med tags og god plass til personlig hilsen.

 

Personlig signatur.

 
Driver å ordner meg butikk på Epla og dette kortet havner nok tilsalgs der. 

Da Mannen kom hjem fra skolen i dag hadde han med seg to poser med knapper og et blad til meg. Han er snill han! =) Jeg elsker knapper og skal kose meg med å sortere dem. 

 

5 kommentarer:

  1. Så fint kort du har laga, og snill mann har du også! ;)

    SvarSlett
  2. så morsomt kort og tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg..

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort!
    Fargekombinasjonen er jo bare så lekker da!!
    Tusen takk for at du støtter Amigos de Parral :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails