mandag 5. april 2010

Eske til mamma

Det ble ikke gjort så mye håndarbeider i første del av Påskeuken, vi hadde besøk av verdens beste nevø og det ble mest spilling, tøysing og kos. Men noen omganger med strikketøyet fikk jeg sniket tid til, og også laget en eske til mamma.


Til "skuffene" har jeg brukt en fyrstikkeske til mal, som jeg tegnet rundt og brettet til. Lukkemekanismen er grønnt bastbånd, og blondekanten på siden er stanset ut med en Martha Stewart Doily Lace Punch. Vi har desverre ikke fått oss en skriver ennå, så jeg måtte skrive en hilsen for hånd. Ikke det fineste, men bedre enn ingenting. :)


Personlig stempel i bunnen selvfølgelig. Dette er et av de to personlige stemplene jeg har bestillt via Ebay (nevnt i et tidligere innlegg). Kjempefint synes jeg. Har et til med hele navnet mitt på, men til mamma synes jeg dette ble finest. :)

 

Esken fyllte jeg med sjokolade, og en pose med charms, og sammen med kaffe, kaffesirup, og annet påskekos fikk mamma dette som en liten påskehilsen fra oss. :)
Påsken er over, i morgen er det (endelig) hverdag igjen. Det betyr liten endring for min del, sånn bortsett fra at Spenst får se litt mer til meg og at Mannen skal på skolen igjen. :)

6 kommentarer:

  1. Så flott eske! Skikkelig herlige vårfarger, og veldig fint pyntet!

    SvarSlett
  2. Så fin eske du har laget!:) Kjempekoselig både å gi bort og å få.
    Ser forresten at du bor på Kongsvinger. Har tenkt meg dit på strikkecafè på torsdag, bruker du å være der?
    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  3. Strikkecafè på Kongsvinger?? Har jeg aldri hørt om? Hvor og når er det? Kanskje jeg skal tørre gå dit, er ikke så lett for meg pga angst.

    Takk for koselige kommentarer. :)

    SvarSlett
  4. Hei:) Strikkecafêen er i Garnstua annenhver torsdag fra kl. 16-19. Det er nå den 8. Jeg har ikke vært der før, de startet visst opp nå etter at de flyttet butikken. Jeg skal dit på torsdag, koselig om du kommer da:)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails