torsdag 15. april 2010

En råååsa bestilling.

Det er så morro når folk vil ha det jeg lager. =) Fikk en bestilling av en kommende mormor på en rosa bebisvogn og et kort. Og da var det bare å finne frem papirer og sette igang. Slik ble resultatet, håper kjøper blir fornøyd.


Pyntet litt ekstra med blomster og halvperler, elsker å dille med sånt, og synes det er helt greit på ting til jenter. 


Silkebånd og mere halvperler. 

 

Også her kan kalesjen brettes ned. En bamsecharm henger fra blonden og en "made with love" charm henger på håndtaket, men den synes ikke så godt.


Teppet kan benyttes til en hilsen på baksiden. Dette teppet har i tillegg fått blondekant. 

 

Jeg valgte å lage kortet som et "kjolekort", synes det passer ganske bra.


Dette stempeltryket har jeg pyntet med inni kortet. Synes det er så søtt.

 

Blomster og litt lyserosa tyll. Og tilslutt sprayet jeg rød Glimmer Mist over både vognen og kortet fordi jeg som kjent liker at det glittrer. 

 

Personlig signatur.

 

17 kommentarer:

  1. WOW jeg bøyer meg i støvet. Så flotte kort. Det der tror jeg må være på topp ti listen min når det gjelder fine kort. Ønsker deg en fin helg :D

    SvarSlett
  2. Helt nydelig. Veldig fornøyd.

    SvarSlett
  3. Wow! Dette er jo vakker kunst med papir. Du er utrolig flink! :tilber:

    SvarSlett
  4. Hihi, dere er søøøte. :) God helg til dere alle sammen og takk for komplimenter.

    SvarSlett
  5. Wow, to nyyydelig kort du har laget!
    Barnevogna bare helt lekker med søte detaljer.
    Kjolekortet så søtt med nydelige rosa farger, blomster og flott tekst stempel:-)
    Virkelig flott effekt med de rosa halvperlene på begge kortene!

    Ha en fin fredag og god helg!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  6. det er bare helt utrolig for fine kort du lager.
    God helg.

    SvarSlett
  7. Hei ! Dette tar meg tilbake til mine glade jentedager då eg og vennina mi teikna og klipte papirdukker. Vi fekk anna hobby då guttane kom på banen !

    Ønsker deg ei rigtig god helg !

    SvarSlett
  8. Hærlighet! Fantastisk flott!!! Alt var bare så lekkert
    Ha ei fin helg!
    Goe klem T

    SvarSlett
  9. Tusen takk for supre kommentarer! Det er dere som gjør blogginga morsomm. :)

    SvarSlett
  10. DU har bare blitt så utrolig flink med kort strikkesnuppa. Bøyer meg i støvet i dyp beundring:)

    SvarSlett
  11. Oj, tok litt tid før jeg skjønte at det var kort, gitt. Flott!

    SvarSlett
  12. Heisann!

    Takk for at du vil være med på blogg candyen min:-)
    Vinneren trekkes lørdag 17.april. Lykke til!!
    God helg.

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  13. Dette ble jo bare smellvakkert! Den kommende mormor MÅ jo bli overlykkelig over dette! Utrolig søtt med den lille blonden på teppet. Og så moro at det er til en jente, for da kan man jo bare gå amok på blomster og bling! Moro!
    Ha en strålende søndag!
    Klem

    SvarSlett
  14. Ja, hun ble fornøyd. :) Morro å dille med slikt- jeg er helt hektet. :) Ha en finfin søndag, og takk for besøket.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails