tirsdag 20. april 2010

På shoppetur med svigermor og pakke i posten. Hurra!

I dag har jeg vært på "jentetur" med svigermor til Skarnes. :) Vi var hos frisøren og fjonget på frisyren, og gikk deretter litt i butikker. Vi fant en flott butikk som solgte masse nydelig fra Green Gate og diverse kort/scrappesaker. Såklart ble det med noe hjem: dekorark, Bazzillkartong, tags, et stempel, brads, blomster, 3 Stickles glitterlim, papirposer, konvolutter og metallpynt. 


Da jeg kom hjem lå det pakke til meg i posten. Og nok en gang er jeg skrekkelig pissed off på de talentløse folka som jobber der!! For pakken var helt revet opp forran, og nøstene ramlet ut da jeg tok den ut. ARG! Håper ikke noe av innholdet mangler, men jeg er uansett skikkelig fornøyd med det jeg fikk. Flotte farger og alt matcher. Sexy. =D
Jeg fikk tre nøster Eskimo i brunt og petrol, brunt dekorbånd, og turkise/blåtonede blomster til papirleiken min. Til og med de to pakkene med tyggis jeg fikk matcher jo i fargen. Fantastisk. :)

 

Tuuusen takk, min Hemmelige Venn! :)

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt og fått. Blir morro å se hva du skal lage av dette. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails