mandag 16. mars 2009

Ikke akkurat mandag morra blues...

Har fått endel knappe-bestillinger, så i dag måtte jeg få tak i mere Fimo-leire. Var i byen en tur med mamma. Har flydd mye de siste dagene, men det har jeg egentlig bare godt av, angsten skal ikke få styre meg. :)


Ikke overraskende havnet vi en tur på garn-sjappa også, og jeg er ikke fysisk istand til å IKKE kjøpe noe der. Jeg er en god støtte i den butikken ja. *hihi* Dro med meg noe Toppull, fire rosa og en brun. Dette skal bli en heklet lue og en strikket, tovet "prinsessekrone" til kjæres lille kusine. Det rosa bomullsgarnet skal bli kluter.

Og denne fine boka lå i postkassa da jeg kom hjem.

Nå skal det strikkes og lages knapper. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails