tirsdag 31. mars 2009

Bomull og buisness (cards)

I dag tok jeg en rask tur til byen. Jeg bare måtte ha mer bomullsgarn, da lageret mitt på det var minimalt. Så det ble masse lekre farger i Mandarin naturell, Bomull Sport og et gult nøste Merino Babyull. Det ble igrunnen mye gult, men det er jo snart påske og jeg har diverse planer med det, så det kommer nok godt med. :)


Visittkortene mine kom i posten i dag også! Det var morro, de ble kjempestilige! Så nå håper jeg på bestillinger av knapper eller annet, så jeg kan spre dem. :D Vi har ikke verdens beste digitalkamera, så jeg fikk ikke til å ta et ORDENTLIG brukbart bilde av dem, men det kommer kanskje med tiden, skal prøve fotografere dem litt til. Kortene er iallefall limegrønne med lilla tekst, og bilde av et lilla strikketøy på siden. Veldig kuuuuule. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails