onsdag 11. mars 2009

Garndilla sa du?

I dag dro kjære meg med ut en tur, og etter flere løfter om besøk i diverse garnbutikker kunne ikke engang angsten holde meg hjemme. Så selv om det var vanskelig, var det vel verdt turen for dette kom jeg hjem med:

Fra den ene garnbutikken i byen kjøpte jeg to nøster rosa Baby Silk, fire nøster sort og to nøster grå Mirasol, og tre nøster petrolfarget Smart. :) Dette skal forøvrig bli til rosa yogasokker og laaaaaange grå/sort stripete strømper. Smartgarnet vet jeg ikke helt hva skal bli til enda.


Så "fant" jeg (behøvde ikke lete akkurat, hihi) 8 nøster Østlandsgarn, et nøste rosamelert Babyull og rundpinne 40 cm. nr. 4,5. på Nille. Østlandsgarnet skal bli til en strikkeveske og babyullen et baktus-skjerf til lille kusina til kjæresten. Jadda. :)


Så bar turen helt til Tønsberg faktisk. (Stor bragd for meg dette.) Der fikk jeg tak i bambuspinner til strikkevesken min. Og selvfølgelig ble det garn også. Tre nøster Fritidsgarn, og et hefte med diverse oppskrifter i.


Fritidsgarnet skal jeg strikke dette pinne-etuiet av. Først til meg selv, så flere til salg og gaver. :)



Også..: Har fått litt dilla på netthandel, så har bestilt meg litt garn fra nettet også. Igjen! Men som jeg sier: Kan man noengang få nok garn? Nei, det kan man ikke. Hva jeg bestilte kommer det bilde av når pakkene mottas. I kveld skal jeg gjøre pakken til min Hemmelige Venn på Hobbyboden klar for "send off". Kjære skal poste den for meg i morgen.

Og enda en ting: Vi skal flytte.

4 kommentarer:

  1. Å skal si du har handla... hi hi... tenker det blir mye fint her inne... Ha en super fin uke videre..

    SvarSlett
  2. Ja, det tar fort litt av når jeg er på garnshopping. Hi hi. Flott uke ønskes deg også, takk for titten, kom gjerne igjen. :)

    SvarSlett
  3. Synes jammen du fortjente det garnet jeg! Flott motivasjon til å komme seg ut, og så kan du jo kose deg lenge med fangsten etterpå også.

    Måtte le litt av den sure fisken din, hihi!

    Ønsker deg en fortsatt god uke! :o)

    SvarSlett
  4. Hehe, ja den fisken ble en fadese. Heldigvis ikke så vanskelig å rette opp den feilen. ;) Hyggelig at du stakk innom. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails