lørdag 28. mars 2009

En oppdatering..

Selv om den siste tiden har vært litt tøff, betyr det ikke at jeg ikke har drevet med håndarbeid. Jeg har vært med til svigers, og der kan man ikke sitte uten håndarbeid, så det ble noen bomullskluter i spreke farger, med en enkel heklekant. :)

Strikket i Mor Aase bomullsgarnpinne nr 3,5



Jeg har også gjort ferdig Baktus-skjerfet, noe som for øvrig er en ganske kjeeeedelig form for strikking, og heklet et par blomster jeg festet på det med sikkerhetsnåler. Synes fargen er så lekker, lurer på å beholde det selv, ellers blir det gave til noen som fortjener det. ;)

Det er strikket på pinne nr 3,5 i sjøgrønnfarget Vivaldi.




Pent ja, om jeg får lov å skryte litt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails