onsdag 4. mars 2009

"Fisketur"


Etter å ha sett mange varianter av denne berømte "Fiskelua" klarte jeg ikke la være begynne på en i går kveld. Den ble veldig enkel, strikket på pinne 4 av diverse restegarn. Mønsteret er altså ikke så spesielt, men dette er min aller første "fisk" og jeg er litt stolt. :D
Vurderer å brodere "øyevipper" på den, for med de usedvanlig røde, strutteleppene er nok dette en jentefisk. Jadda! *hihi* Vet ikke hvem som skal få den og den er litt for liten til mitt eget hode, og heller ikke i mine farger, men etter en runde under strykejernet havner den nok iallefall i"Ferdige gaver og salgsvare- kurven" min inntill videre.

Nå får jeg se å bli ferdig med "februarsokkene" mine...og Baktusskjerfet...og begynne på mars sokker..og og.... Ah..den som hadde flere par hender..

Ønsker alle en fin onsdagskveld. Og dere, Skravleboksen min er veeeeeldig tom.. ;)

5 minutter senere....:
HYYYYL! Først NÅ ser jeg at min fisk er veldig sur, og at jeg har bommet kraftig på hvor jeg har sydd på øyne og strikket opp finner. Uff, nå ble jeg skrekkelig misfornøyd. Der ser du gubben min, resultatet av å ikke ha fått seg en printer enda og derfor må jeg strikke uten bilder. *banne* Ettersom jeg er en ekstrem perfeksjonist blir jeg nok å forandre på dette. Men fordi alle tråder er festet blir det ikke enda nei. *argh*

2 kommentarer:

  1. Synes fisken var fin jeg =)

    SvarSlett
  2. Takk takk. :) En halvtime etterpå var feilen rettet opp. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails