fredag 1. juni 2012

Noe nytt.

Fortsatt ikke noe nytt herfra, iallefall ikke noe strikket. *hihi* Onsdag var jeg på shoppetur med mamma til Larvik. Måtte til frisøren og tynne ut håret noen kilo, og da ble det litt obligatorisk shopping samtidig. Jeg hadde et gavekort på Skeidar som jeg fikk brukt på en Mariskål, en utepotte (den til venstre) og nok et metallskilt som jeg bare elsket.
 " Husk gårsdagen, Drøm om Morgendagen, Lev i dag."
Noen nye blomster til å pynte med ute ble det også. Og den hvite blomsterpotten og den gamle skålen til høyre dro jeg med meg fra garasjen til mamma. 


I Larvik er det en ny garnbutikk som vi bare måtte innom. Det var en skikkelig koselig butikk, akkurat passe stor, akkurat som min drøm. Jeg vil også starte en sånn butikk en dag, en garn og interiørbutikk, med et lite hjørne med en sofa der jeg kan arrangere strikkecafe, og hyller på hyller med deilig garn og yndig interiør, knapper og strikkestash. *drømme*

Nuvel, jeg og mamma la igjen litt penger og jeg benyttet meg av Dropssalget og tok med meg 4 nøster Merino Extra Fine i en deilig grønnfarge, og to nøster Dala babyull til et spesiellt prosjekt. Kjøpestopp-sprekken har vel ingen slutt!! :O


Disse nøstene med Drops Baby Merino kjøpte jeg da jeg var i Trondheim, men har glemt å blogge dem. Både dette garnet og Merinoe Extra Fine er garn jeg ikke har prøvd før, så jeg gleder meg til å kjenne hvor mykt det er å strikke med. Morro å prøve noe nytt.


Nå har jeg kommet hjem fra litt helgehandel med mamma, pakket varene inn i kjøleskapet og ryddet litt. Helgen går med til alenetid med tv og strikketøy, kanskje jeg klarer å bli ferdig med noe jeg kan blogge? *hihi*

4 kommentarer:

  1. Like koselig hver gang jeg titter i bloggen din! Hanne.

    SvarSlett
  2. De er så koselig de bildene fra de scoopene du gjør på shopping :) Alt garnet ser herlig ut. Har ikke prøvd Baby Merino jeg. Dumt jeg ikke benyttet meg av sjansen nå på salget...

    SvarSlett
  3. Tusen takk for trivelige ord, Charlotte. :))

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails