fredag 23. desember 2011

Votter og gaver

Tenkte jeg skulle ta for meg noen av UFO'ene jeg har liggende i håndarbeidskurven min, og først ut ble tommler på disse selbuvottene. Jeg har nok bommet kraftig på fargevalget her, mørk grå og mørk lilla er ingen perfekt match. Mønsteret synes ikke så godt, og særlig ikke på dette bildet, som ble veldig dårlig. Men vottene er ålreite de. :) Damestørrelse strikket med Sportsgarn på pinner 3,5 etter mønster i et Selbustrikkhefte. 



Så har jeg noen flere kalendergaver å vise frem. Og først ut er gavene fra mamma:


18. Et vakkert metallskilt. Jeg ♥ metallskilt.
19. Et strikket hjerte mamma har laget og pyntet
20. Telys kopp
21. Et pyntehjerte
22. En englemagnet
23. Et stort hjertelys

Og av Tika har jeg fått dette: (mulig jeg har surret litt med rekkefølgen på dagene.)


18. Et nøste tynn Alpakka
19. Charms og papirroser
20. To små hvite kubbelys
21. Papirroser
22. Hvit Bomull Sport
23. Søte kaffeservietter

Tusen takk.♥

5 kommentarer:

  1. Nydelig rosafarge på alpakkanøstet, det var helt i min gate.

    Vottene ble jo kjempe fine, uansett deilig å bli ferdig med ufo`er! Selv om mønsteret ikke kommer så godt frem så ble de veldig fine synes jeg:)

    God jul til deg, juleklem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk. :) God jul! Klem

    SvarSlett
  3. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklem Karianne

    SvarSlett
  4. Det er deilig å få unna noen UFO'er, jeg håper å få ferdig et par i romjula. God jul!

    SvarSlett
  5. Håper dere alle hadde en fin julefeiring. ♥

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails