mandag 5. desember 2011

ATC- Tema: Snø/Vinter

Nok en atc-swap er gjort, og denne gangen hadde vi altså snø/vinter som tema. Mine ble slik:


Jeg har brukt blå bazzillkartong og et mønsterark fra Maja Design. Motivet fant jeg på nettet, og snøstjernene har jeg punchet ut. Har pyntet med hvite halvperler og Stickles glitterlim farger Diamond og Star Dust for den flotte "skimrende" effekten. :)


Jeg har i flere dager prøvd å legge nye varer inn på Epla-butikken min, men Epla laster ikke inn bildene mine. :( Dette er forferdelig irriterende, da jeg hadde håpet på noen salg før jul. Jeg har sendt flere mail uten å få noe svar. Er det fler som har opplevd dette? Noen råd å gi meg?

2 kommentarer:

  1. Så fine kort du har laget! Kan ikke hjelpe deg i forhodl til Epla, men håper det ordner seg.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails