onsdag 28. desember 2011

Vel overstått

Håper dere alle hadde en trivelig jul. :) Jeg tror jeg har vært litt snill i år, for nissen kom med fine gaver til meg. *hihi* Det meste til leiligheten: flere stettglass, pedalbøtte til badet, putetrekk, masse velværeprodukter, hjemmestrikket pute mamma har laget, stavmikser og masse annet fint. :) 

De to siste kalendergavene fra Tika og mamma: 
*150grams nøste ullgarn fra Finland (Tika)
* Et søt engleoppheng (mamma)


Og julegavene fra Hobbyforum-venner:  Masse deilig garn, enda to favorittsjokolader, brads og blonder. Flotte gaver- tusen takk!


Jeg tilbragte julen hos mamma og på de tre dagene ble det ikke så mye strikking, men litt. Denne luen. Strikket i deilig Drops Alpakka på pinne nr. 3


Litt usikker på om jeg skal ha en dusk i toppen. Synes liksom den er fin uten også. :) Oppskriften fant jeg her inne.


Tilslutt må jeg vise dere den flotte damen jeg har fått besøk av i dag. Vakre Shila. ♥ Hun har kommet til meg fra Dyrebeskyttelsen. Er hun ikke nydelig? :)



7 kommentarer:

  1. Kjempefin lue og søt pus! Lykke til som fostermamma, og ha en fin romjul!

    SvarSlett
  2. Oj, så mye fint du har fått! Så nydelig pus også! Jeg elsker katter, og har to stykker. Det er de klokeste skapninger på jord;) Ha en fin romjul. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har fått da:)
    Flott lue du har strikket og, fin uten dusk synes jeg.
    Kjempesøt katt.Det er altfor mange katter som trenger ett hjem. Fint at du hjelper.

    SvarSlett
  4. Så fin pus. Heldig den som har fått deg som matmor. Kjempefin lue, fin uten dusk.
    Og som jeg skrev på facebook, tusen takk for premien som kom i posten i går. Lekre pulsvarmere og herlig hjerte

    SvarSlett
  5. Tusen takk for skjønne kommentarer damer. :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue...den trenger nok ikke dusk!
    Er innom for å ønske deg et innholdsrikt og godt nyttår!
    Nyttårsklem fra Kristin

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails