torsdag 25. februar 2010

Littegranne shopping..

I går var Mannen, svigerfar og jeg i Strømmen en tur. Det var morro, og litt skummelt. Vi trasket litt på Storsenteret, og selvfølgelig var jeg en tur på Bikuben. Der ble det brukt litt penger kan man si.. :D Jeg fikk meg ENDELIG en stansemaskin. Cuttlebugen ble skrinlagt, denne er da mye bedre. Epic Six heter den, og jeg synes den er veldig sexy. :D Med maskina fulgte det også et alfabet, også kjøpte jeg embossingmatte og en annen type dies utenom. Gleder meg til å prøve denne, må bare nok en gang rydde i hobbykroken. Jeg trenger hyller! *sukk*


Det ble da med noe annet hjem også; 2 Magnoliastempel, rød Glimmer Mist, bazzillark,  vannpensel, 6 alkoholblekkflasker, hobbylim, rosa blonder, klistremerker, Martha Stewart edge punch, Tim Holts kroker, 2 nye stempelputer, perledekor og 3 Stickles til. :D Ingenting glemt iallefall. ;)



Dagens post var ganske trivelig,  3 stk. 150grams hespler med 100% deilig Alpakka. Hva jeg skal bruke dette til vet jeg ikke enda, men inntill videre skal den godgjøre seg sammen med alt mitt andre garn. :)

 

Fikk boken "Fabelaktige føtter og koselige tær" også, men ble skuffet da jeg så i den, ikke helt som forventet, så mulig jeg selger den.  

 

Fortsatt babystrikk her i huset, og fortsatt ikke maaange omganger per dag, litt lei enda. Men det kommer noe nytt om ikke altfor lenge. :) Ha en god helg, og når du først er her: si hei. :)

13 kommentarer:

  1. Hei ! Vel unnt shopping ! Skal på shopping i dag eg også, men det blir ullgarn til toving. Har lyst på noke fint anna garn også, vi får se !!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Lykke til, håper du finner deg noe lekkert. Ha en fin-fin strikkehelg du også. :)

    SvarSlett
  3. Heisann :O) Hyggelig at du finner Kreativ Idéside nyttig. Det gleder med slike tilbakemeldinger. Bloggen din er utrolig flott!!! Ikke ofte jeg kommer over folk så er såå allsidige og kreative :O))) Jeg har netopp begynt å strikke selv, og synes det er utrolig gøy :DF Ønsker deg en super helg :D Fredagsklemm fra Mica

    SvarSlett
  4. Hei Mica. Takk for kjempehyggelig kommentar. :D Strikking er supermorro, håper å få se noe du lager etterhvert. :)Ha en trivelig, kreativ fredagskveld. Klem. :)

    SvarSlett
  5. Så mye flott du lager!
    Er imponert over kreativiteten din og så utrolig vakre ting du strikker ogh hekler....

    Nydelige kort også....

    SvarSlett
  6. Heisann :O) Jeg har dessverre ikke mulighet til å organisere et stempeltrykkbytte akkurat nå, da alt scrappeutstyret mitt ligger stuet ned i kasser et annet sted. Men på scrapping.no forumet er det mange som spør om dette hver dag, og der finner du helt sikkert noen å bytte med. Klem Mica

    SvarSlett
  7. Shopping eg kan like ;o)
    Og eg har vore på tanken på å kjøpe den sokkeboka.

    SvarSlett
  8. Shoppings er aldri feil. :D Men den boka var skuffende, har solgt den videre allerede, hvis ikke kunne du fått kjøpe den. :) Takker for besøket.

    SvarSlett
  9. Heldige du som fikk besøke en ordentlig butikk! Ser da ut som at du kom hjem med en del inspirasjon også. Blir morro og se hva du lager. Og gratulerer med stansemaskina!

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails