fredag 19. februar 2010

Endelig en oppdatering!

Vi har fått låne en pc, det tar sin tid før vi får igjen vår egen. Men lånt pc betyr blogginlegg, og blogginlegg er bra. :D Har vært veldig produktiv den siste måneden, og her kommer noe av det.

Swallowtail Shawl, strikket på pinne 4 i grå New Zealand Lammeuld. Det ble stort og deilig og er nok bare mitt. :)

 

Her er en av babygenserene jeg har strikket i år. (Den andre mangler bare litt brodering, før den kommer i bloggen den også.) Denne er strikket i diverse babyullrester, størrelse 1 år.
 Jeg har lurt på om jeg ikke skulle hatt noe pynt på den,men vet liksom ikke helt hva. Forslag legges i kommentarfeltet.:)

 

 Dette var jo, som nevnt tidligere, begynnelsen på et babyteppe,men det kjedet meg litt.Hadde allerede laget endel ruter da jeg fant ut at jeg ikke gadd mer. Disse små rutene har jeg hatt liggende en stund uten helt  å vite hva jeg skulle bruke dem til. Så kom jeg på at et lite dukketeppe er jo midt i blinken. Og med egenkomponert heklekant ble teppet slik:

  

 Strikket i babyull, og måler ca. 25 x 33 cm. Dette er en gave som snart kommer i posten til en heeelt spesiell liten jente. :)

  
 

5 kommentarer:

  1. Nommin, det dukketeppet var jo nydelig. Og sjalet ditt, nyt det, det var virkelig flott. Ha en fin strikkehelg

    SvarSlett
  2. Takk for besøket og trivelig hilsen. :) Ha en god strikkehelg du også. :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert sjal! Og i lammeull må det være veldig deilig også.

    SvarSlett
  4. Lammeullen er helt herlig myk. :) Takk for besøket.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails