tirsdag 23. februar 2010

A hole lot of love...

Da ble jeg ferdig med "Valentine-sokkene" mine. Det har tatt litt tid fordi jeg har strikket litt på babybukse vekselsvis, dessuten har jeg følt meg litt lei (!!) av strikking de siste dagene også, så det har ikke blitt så mange omganger om dagen. Denne følelsen kommer nok av at jeg ikke strikker på det jeg har lyst til akkurat nå, men tillater meg selv heller ikke starte på noe nytt før jeg er ferdig med prosjekter jeg alt driver med. Jeg ORKER bare ikke haugevis med Ufoer. Men, nå er altså sokkene ferdige. :)

 

Jeg ble riktig så fornøyd. :) De sitter som et skudd på foten. Strikket på pinne nr. 3,5 i Siljagarn. Oppskriften fant jeg her , men jeg endret litt på orginalen fordi jeg ikke synes hælen, undersiden og tåen på den var noe fin.

 

Neste post på strikkeprogrammet er nå å gjøre ferdig hentesettet i blått som jeg strikker på. Babybuksen først. 
Plutselig tilbake. *tuddelu* :)

17 kommentarer:

  1. Nyyydelige sokker!!! Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble! Jeg er ferdig med en, og kommet nesten til hælen på nr 2. Det blir litt annet småteri innimellom, men ettersom ullsokker brukes hele året, så er det jo ingen hast. Men dette med ufouhaug- velkjent utfordring.

    SvarSlett
  3. Nyyydelig sokker .de er jo bare kjempesøte ;o))

    SvarSlett
  4. Strikker på de samme sokkene, har igjen litt på den kjedelige nr 2,,, Men de blir kjempesøte. Flink du er som gjør ferdig en ting om gangen, sliter der ;)
    Ha en fin onsdag

    SvarSlett
  5. Det er tungt å strikke når man blir lei - og det blir man jo av og til. Desto bedre når man endelig blir ferdig, og sokkene ble jo knallfine!

    SvarSlett
  6. Flotte sokker du har strikket.

    SvarSlett
  7. Kjempefine hjertestrømper. Skjønner det ble en del kjærlighet her ja :)

    SvarSlett
  8. Så herlige sokker! Nydelig mønster på de der :)
    Kjærlighetssokker som varmer godt :D

    SvarSlett
  9. Nydelige sokker du har strikket!!

    SvarSlett
  10. Kjempe koselige hjertesokker du har laget.
    Hilsen Akvarella

    SvarSlett
  11. Veldig søte hjertesokker det, der.

    SvarSlett
  12. Så flotte sokker! De kan du være stolt av!

    SvarSlett
  13. Kjempefine sokker du har strikka! Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  14. 15 kommentarer!! *dån* :D
    Tuuuuusen takk, mine skjønne, for hyggelige ord.

    SvarSlett
  15. Fandt din fine blog, da jeg googlede "Østlandsgarn" Jeg var i Norge sidste vinter og købte omkring 1 kg. af dette fine og billige garn med hjem. Strikker i øjeblikket en jordbærhue til min datter af garnet.
    Hvor er det hyggeligt at læse om din passion for garn og se dine mange fine projekter. Jeg synes fanabodyen er helt fantastisk. Ved du hvor jeg kan finde opskriften på denne.
    Du er velkommen til at kigge forbi min webblog: www.stofble.blogspot.com Der sker ikke helt så meget som på din, men lidt bliver det til...

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails