lørdag 31. mars 2012

Pakker i massevis.

Seee, min helt egen Påskekalender! 10 deilge pakker bare til meg. Et supert påfunn fra en kreativ dame på Hobbyboden som passer perfekt til alle oss som elsker pakkesanger.
Så i dag hentet jeg denne esken med innpakket lykkerus på posten .  


Første pakken var i dag og  i den fant jeg et nøste Arwetta, deilige garnet. Og en sjokolade med appelsinsmak som mamma av en eller annen mystisk grunn mumset i seg. ;) Gleder meg til fortsettelsen.


I postkassa i dag lå det også pakke til meg fra en Hemmelig Venn. Lenge siden jeg har vært med på det, så tenkte det var på tide, det er jo så vanvittig gøy med pakker. Her fant jeg oså Arwetta, hele tre nydelige nøster, to sokkeoppskrifter, en kvikklunsj og en pose med charms, knapper og blonder. Jeg har klart å finne ut at min HV er Shygirl. :)


Jeg har vært hos mamma hele dagen, og der vanket det også litt påskesnadder. Diverse lys og telys, litt påskepynt og enda en Kvikklunsj. :)


Jeg fikk også uteblomster av mamma til urnen min på trappa. Søte stemorsblomster. Og en påskelilje som ikke var tilstede da bildet ble tatt. ;)


Våren har virkelig kommet til Sandefjord. Solen skinner hver dag og det er bare deilig. Håper det fine været varer gjennom hele påsken.

 

4 kommentarer:

  1. Snakker om en herlig pakkedag :) Herlig!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått i kalenderen og mamman din. Vi skal jammen kose oss i 10 herlige dager i Påsken med både gaver og litt av hvert :o)

    SvarSlett
  3. Heldige du, så mye fint du har fått. God påske til deg.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails