mandag 26. mars 2012

Dekor-oppheng

Jeg hadde en liten plankerest fra skiltene jeg laget før jul. Denne har jeg tryllet om til ett søtt, lite veggord, dekor-oppheng, hva skal jeg kalle det egentlig? Uansett; jeg pusset plankebiten med sandpapir, den var allerede malt hvit, for å gi den slitte kanter. Hullet boret jeg med drillen min.


Pyntet med et sitat jeg liker veldig godt, skrevet ut på Dymo-maskina mi, roser halvperler, pompom-bånd og et hjerte. Hjerte var orginalt i tre, men jeg malte det med hvit crackle paint og pusset det litt, får jeg limte det på sammen med en hvit fjær.


Jeg har flere plankebiter liggende, men da må jeg til med håndsagen, fordi de er større. For jeg tenkte jeg skulle lage noen fler, siden jeg ble så fornøyd med dette. Kanskje noen der ute i store vide verden vil kjøpe noen av meg? :)

2 kommentarer:

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails