søndag 16. mai 2010

Små gaveesker

Har laget to små gaveesker. Eskene måler 6x6cm og er 3cm høye. Raskt, enkelt og morsomt. Vel, raskt er kanskje relavtivt, jeg knotet endel for å få bunn og lokk til å passe sammen, noe som resulterte i at jeg har liggende to bunner som mangler lokk, eller omvendt. =D  Men ferdige skal de også bli. En gang. *hihi*


Hva gjør man når man ikke har en passende grønn blomst for hånd? Man fikser en selv. :) Malte en hvit rose med Distress Ink og masse vann, deretter stashet opp med Stickles (farge: Crystal) fordi som alle vet må det glittre litt. :)

8 kommentarer:

  1. hei Mona!! Så utrolig mye fint du lager, er helt imponert jeg. Stå på, skal huske deg neeste gang jeg trenger noe stilig.

    SvarSlett
  2. Så nydelige esker! Som vanlig er motivene dine preget av sans for dekor.
    Neste gang du lager disse eskene går det lettere.

    Ha en god søndag - og 17. mai!

    SvarSlett
  3. så utrolg flotte ekser!! og takk for kjempe hyggelig kommentar. er så morrsomt at noen ser det manlager og bruker "masse" tid på...
    håper du og alle dine for en flott 17 mai!!! stor klem en som elsker blir glad hver gang du har lagt ut noe nytt..

    SvarSlett
  4. Åh, dere er så skjønne alle sammen! Hver eneste kommentar varmer meg. :) Nå blir det snart en deilig Blog Candy i bloggen min, bare fordi dere kommenterer så flott. :) Følg med, følg med. :)

    SvarSlett
  5. Så skjønne små esker...Fint da å kunne forandre på blomstene så de passer det vi trener dem til - og ja, det må glitre litt :)

    SvarSlett
  6. Hei, koselige esker. Kjekt å kunn lage slike sjølv og dekorere dei etter ønske !

    Ha fin kveld vidare.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails