torsdag 1. oktober 2009

Vi lager kort

I dag har jeg og svigermor laga kort. Vi satt i 6 timer, og storkoste oss. Det er skikkelig morro. :D Jeg fikk prøvd embossingsgreiene jeg fikk til bursdagen min også. Stas.

Her er kortene jeg laga:




Et julekort. (Er jo ikke for tidlig det.)

Dette blå kortet laga jeg på oppfordring av min kjære. Jeg ba han gi meg et tema, og han gav meg "sommer" og "snøballkrig" som to muligheter å velge mellom. Og dere skjønner sikkert hva jeg valgte.. :)




Her er "restekortet", dette har jeg laget av rester fra kurset jeg var på, kun charms og stempel er tillegg.

11 kommentarer:

  1. Kjempefine kort! Det er absolutt ikke for tidlig å begynne med julekortene nå, egentlig burde jeg begynt selv. Plutselig er det desember. Syns bloggen din er kjempefin og du strikker så mange flotte ting. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for trivelig kommentar. :)Kom snart igjen. Ha en deilig søndag du også. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine kort! Blir virkelig inspirert til å prøve å lage noen igjen selv også. Tittet i stempelarsenalet mitt forrige dagen og tenkte julekort. Jo, en dag snart kanskje.

    SvarSlett
  4. Ja, bare å sette i gang. Det er morro. :)

    SvarSlett
  5. Nydelige kort! Vi er heldige vi som har flotte svigermødre som en kan ha venninne snakk med. Min svigermor er nå exsvigermor, men vennskapet består!

    SvarSlett
  6. Ja, det er sant. :) Og takk for komplimentet.

    SvarSlett
  7. Hei! Flotte kort du lager, må jammen få deg inn i blogglista mi så jeg husker å besøke deg oftere. Ha en flott dag.

    Klem, Irene

    SvarSlett
  8. Kortene dine er kjempefine. Jeg får nesten lyst til å ta fram stæsjet mitt og lage noen jeg og :)
    Har lagt deg til i blogglista mi og.

    SvarSlett
  9. Irenesol: Takk for det. Hyggelig slike kommentarer. :)

    Nora: Supert. :D

    Ha en herlig dag alle sammen!

    SvarSlett
  10. Så fine kort du har laget!

    SvarSlett
  11. Takk for det. :) Er ikke så dyktig, men det er morro likevell.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails