mandag 26. oktober 2009

Hemmelig Venn- VesTel Oktober

I dag var det pakker til meg i posten. Det var stas kan du tro, for her ligger jeg , ikke bare med sting i beinet, men med nummen kropp, sår hals og fæl hoste. Bare det ikke er svineriet... Iallefall.. pakke fra VesTel-vennen på Hobbyboden i dag. Koselig. Fikk brun Finull, brunt/sort raggegarn, knapper, en søt maskemarkør og diverse småtteri til kort og sånn.
Aner ikke hvem du er, men tusen tusen takk! :)


(Jeg fikk to pakker til, med stempler fra Kreativ Hobby, men det gidder jeg ikke blogge rett og slett fordi det ikke er mulig å se hva slags motiv stemplene har. Men det var mange, og de var flotte! :) ) Nå orker jeg ikke sitte her kenger, så tar min sjuke kropp med til sengen. Klart man er sjuk, når man ikke orker strikke engang. Uffeuff.

3 kommentarer:

  1. Kjære søte deg, håper formen din blir bra snart, og at svineriet holder seg laaangt unna...Men en flott gave du har fått deg der ja...Er det ikke gøy med disse hemmelige vennene??? Elsker dem jeg...

    Klemz Sissel.

    SvarSlett
  2. God bedring til deg, man er riktig syk når en ikke orker å ta i strikkepinnene en gang....

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jenter. Ligger her med feber og sår hals og whatnot og ønsker bare så inderlig at jeg snart blir frisk.

    Sissel: Hemmelige venner er kjempemorro, uten tvil. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails