mandag 19. oktober 2009

Noen ord på en mandag.

Jeg er hjemme fra Vestfold. Koselig hos mamma, mrn godt å komme hjem til Kjære også. Lørdag 17.oktober feiret vi 2 års dagen vår, med pizza, film og det som ellers hører med på et jubileum. Strikkeflittig har jeg vært hos mamma, og laget to nye djevel-luer i Alpakka til messesalg.

Jeg strikket også ferdig en julegave, men den tør jeg ikke blogge før etter julaften, med fare for at mottaker skal se den.
Fikk endel PT2 garn av mamma (som forøvrig var månedens hobbygave fra henne, jeg glemte bare ta bilde før jeg tok det i bruk) og strikket meg denne lekre turkise løperen. Har bestemt meg for at stua skal fylles med spreke farger etter julen, og denne havner enten på salongbordet eller på skjenken. :D

Sånn ellers er nettbutikken min oppe og går, og etter en uke har det ramlet inn flere bestillinger, så jeg har nok å gjøre. Nå er klokken 09.30, Kjære er på foredrag med skolen på Gardermoen og kommer ikke hjem før sent i kveld, så med dagen til rådighet skal jeg nerde litt på dataen, montere en genser (gruer meg), finne frem garn til sokker som egner seg til toving, strikke masse og kanskje gjøre litt pliktig husarbeid. :D
Jeg glemte nesten.. i går lagde jeg 6 gaveposer etter mal hos Kreativ Hobby. Driver å pynter dem, og slenger inn bilder når jeg er ferdig. Det var kjempemorro!

3 kommentarer:

  1. Så flotte luer du har laget!
    Ønsker deg en kreativ uke.

    SvarSlett
  2. Kjempesøte luer og en sprek løper du har lagd. Den er tovet eller?
    Gleder meg til å se gaveposene du holder på med :)
    Ønsker deg en herlig tirsdag!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige komplimenter. :)

    Nora: Ja, den er tovet. Enkel oppskrift i grunn, og morsomt resultat. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails