lørdag 11. april 2009

Tevarmer og FBS

I går kveld ble jeg ferdig med Tekannevarmeren til svigerinna mi. Den er klar til toving, men jeg skal strikke en til meg selv også, så tovinga får vente noen dager. Det helt ferdige resultatet vil selvsagt også bli blogget. :D
Før toving ser den altså slik ut:


Også har jeg begynnt på mitt aller første Flower Basket Sjal, i regnbuefarget Kauni. Håper det fortsetter å være like morro å strikke, som det er nå. :)

Også er det gule april-sokker på pinnene, babyselbuvotter, og en halvferdig liten Sauen Shaun på heklenåla. Også er det flere ting jeg skal lage et lite lager av å prøve å få solgt. Også har jeg planer om å hekle meg en vest eller/og et skjørt etterhvert. Ahh, hvor er alle armene man trenger? :D

4 kommentarer:

  1. FBS er utrooolig kjekt å strikke, eg har strikket 22 stk og ble ALDRI lei! Har faktisk planer om å begynne å strikke av de 4 kilo Kauni eg har hehe oh DA blir det nok MER sjal ja! det er såååå kjekt å strikke!

    Kos deg iallefall!

    Her NYYYTER med ØØØS regnet medfilmog snop og tente lys!

    Klem Vibbedille

    SvarSlett
  2. Så fint. Da regner jeg med det blir flere sånne sjal på meg ogsi. hihi

    Ha en riktig fin påskeaften, Vibbedille, og husk å strikke litt innimellom film og snop. ;)
    Klem.

    SvarSlett
  3. FBS er gøy å strikke, og med slikt flott garn som skifter farge blir det jo ekstra spennende å se hvordan det blir.

    SvarSlett
  4. Ja, jeg gleder meg til å se hvordan det blir. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails