onsdag 1. april 2009

Pinneetui og sånn

I dag ble jeg ferdig med pinneetuiet mitt. Vaskemaskina tovet det litt for hardt, så det ble litt mindre enn tenkt, men er ganske så fornøyd likevell. :) Bokstavene har jeg, etter gode tips fra strikkevenner på Hobbyboden, nålefiltet på.

Strikket i brun og naturhvit Fritidsgarn på pinne nr. 6


Innsiden:


Flettenærbilde:


Også var det yndlingen min Shaun da.. Han kommer seg. Hodet er ferdig. :) Han blir stor og god. Kan ikke vente med å hekle ferdig resten. Blir han ikke stilig?? :D

Jeg har rotet litt med garn, så har to ulike Sauen Shaun på heklenålene. Kanskje han lille får et nytt hjem etterhvert.. ;D

4 kommentarer:

  1. Så fint strikkeetui, brunt er min favorittfarge! Og sauen Shaun er nå søt, da :)

    SvarSlett
  2. Fint pinneetui. Og Shaun blir morsom, spent på å se ham ferdig.

    SvarSlett
  3. Shaun ser veldig flott ut, men så er han jo en veldig søt sau da. ;-)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails