onsdag 22. april 2009

Bare preik.

Argh, det er så irriterende å ikke få blogget, men vi driver å flytter, så det er mye som skal pakkes og kastes og sorteres og og og... :D Gøy blir det å få flyttet, trives ikke så bra her vi bor nå. Til uka flytter vi inn i et lite hus på Kongsvinger. Både gleder og gruer meg, kommer til å savne mamma'n min veldig. Men det blir stas også, skal lage min egen hobbybule i et av rommene, pynte huset med hjemmelagede duker, selvmalte bilder, blomsterbedd i hagen, osv. Jeg lover dere bilder! :D

Selv om det blir lite blogging, betyr det IKKE at jeg ikke driver med håndarbeid innimellom all pakkingen. Flower Basket sjalet mitt blir stadig større, jeg har laget tre oppvaskkluter til nye kjøkkenet og nesten strikket ferdig april-sokkene. Har desuten fått Hemmelig Venn pakke fra Hobbyboden, to pakker fra Panduro og to nye strikkebøker. Det kommer bilder av alt sammen om litt. :) I går gjorde jeg faktisk ikke NOE håndarbeid, strikka ikke ei maske. Det er ANDRE gangen det skjer i hele 2009, så man kan si jeg har dilla. *haha* Så nå må jeg ta noen runder på FBSjalet, slik at jeg får temmet strikkeabstinensene mine litt, før jeg hiver meg ned blandt pappeskene igjen.

Jeg kommer sterkere tilbake. So long. :) *vinke*

2 kommentarer:

  1. Lykke til med flytting :) Samboeren og jeg flytter inn i eget hus neste år, gleder oss masse! (Men jeg blir nabo med mamma'n min :))

    SvarSlett
  2. Takk for det. Stas med eget hus ja. Heldig som får bo i nabohuset til mamma'n din du da. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails