torsdag 9. april 2009

Danmarksturen

I går var kjære, mamma og jeg i Danmark. Tok Super Speed fra Larvik til Hirtshals. Der besøkte vi bl.annet Nordsjøen Oceanarium, noe jeg kan anbefale alle, det var kjempegøy. Masse fisk og seler og whatnot. Litt handling ble det også, og fra garnbutikken i Hirtshals' gågate fikk jeg med meg dette:

2 nøster Kauni, en i regnbuefarger og en i lilla sjateringer og 3 nøster strømpegarn fra hjertegarn.

Skulle gjærne kjøpt så enormt mye mer i den butikken, men måtte holde meg i skinnet. Desverre. Godt er det iallefall at det ikke er kvote på garn, for neste gang blir det enda mer handling. :D

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅdet Lime Kauni der var nyyydelig! Vil du ha adressa mi?? fniiiis! neida, men du må nyyyte det og ha en herlig påske!

    Klem Vibbedille

    SvarSlett
  2. Hei,nydelig garn du har kjøpt,ellers så får du ha en fortsatt god påske.

    SvarSlett
  3. Hehe, å nei du, Vibbedille, dette garnet vil jeg ha selv. ;) Men kan jo huske på deg neste gang jeg måtte befinne meg i Danmark. :D

    Takk for besøket og god påske til dere begge to. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails