torsdag 4. desember 2014

Litt mer papirhobby...

Jeg har laget noen til og fra- lapper i en enkel, og vintageaktig stil. Alle julegavene i år blir pakket i gråpapir, så da valgte jeg liksom papir som matcher. =)


Hjertene har jeg stanset ut med Speillbinders Dies, ordene har jeg skrevet i Word og printet ut på papir, ellers har jeg svertet kantene, brukt bølgepapp-rester og en hvit rose.


Et julekort i blått og hvitt ble også til. Kantene er svertet og embosset, jeg har brukt halvperler og utsansede snøstjerner. Kortet måler, som de andre, 21x12cm.

 
Inni er de pyntet enkelt, med god skriveplass, og baksiden har fått en personlig stempel.


Et julekort til, dette i rødt og gull. Har brukt fjær, halvperler, kakeserviett og glitterlim i gull. Kantene er også embosset med gull.


Enkel innside og personlig stempel bak.


Nå har jeg ryddet vekk alt scrappestæsjet mitt igjen, jeg orket ikke rotet på kjøkkenet (les: over hele leiligheten) lenger. Men det var moro å drive med litt papirhobby igjen.
Tusen takk for alle besøk og kommentarer. ♥

2 kommentarer:

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails