søndag 25. august 2013

Visst ble det enda en.

Jada, disse var morsomme, raske og enkle og lage. Så slagbenken min fikk enda en, men i en annen fargekombinasjon enn den forrige. =)


 Mariusmønsteret er så vakkert. Her har jeg brukt Sisu-rester fra forrige puta, og det hvite er dobbel babyull. Denne gangen har jeg strikket det glattstrikkede feltet på pinne 4, og økt til pinne 5 på mønsterdelen, dette fordi den glattstrikkede delen ble noe vid på forrige pute. Jeg har også strikket den delen bare 13cm istedenfor 16cm fordi det ble for langt. :)


Begge putene måler 40x40cm og stortrives på slagbenken min. :)


Det blir vel fler, om enn ikke riktig ennå. *hihi*

5 kommentarer:

  1. Marius er og blir kjekt, og putene her var flotte.

    SvarSlett
  2. Ååå så nice. Elsker mariusmønster på denne tiden av året. Herlige farger også.
    Spørs bare om jeg ikke bare må hive meg til å strikke et par. Fikk jo en hobbybok med mariusputemønster i :)
    Ha en herlig dag
    Rebekka

    SvarSlett
  3. Så fine puter. Marius er et kjempe lekkert mønster :)
    Har strikket noen sånne puter selv. Bare at jeg har strikket i grått og hvitt :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for skjønne kommentarer! :) ♥

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails