lørdag 17. august 2013

Marius-pute

Jeg har strikket meg en Marius-pute til slagbenken på kjøkkenet. Jeg begynte på tirsdag og har selvsagt gjort diverse andre ting i tillegg til å strikke, så det var ganske kjapt gjort. :)


Selvsagt strikket i farger som matcher interiøret i leiligheten min. =D Yndlingsfarger.
Jeg har brukt orginalgarnet fra oppskriften; Sisu, og dobbel tråd på pinner nummer 5. Puten måler 40x40cm.


Jeg fikk ikke til sammenstrikkingen på toppen av puta, men etter litt hjelp fra kunnskapsrike damer fra Strikkesida på Facebook gikk det lekende lett. Og jeg synes det ble sååå fint, mye bedre enn om jeg skulle sydd for hånd. Denne måten skal jeg benytte meg av flere ganger. :)


Tror jeg må ha en pute til.. *hihi*

7 kommentarer:

  1. Kjempe flott pute må jeg si!! flink du er!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, begge to. :)♥

    SvarSlett
  3. Flott pute :) Synes Marius mønsteret er knall fint!

    SvarSlett
  4. Tusen takk. :) Og jeg er helt enig, det er noe eget med Marius-mønsteret. :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Marius er aldri feil :)
    God helg!

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails