onsdag 1. februar 2012

Lyslykt- før og etter

Denne litt rustne og skitne lyslykten har stått ute på trappen i vær og vind. Men så fant jeg ut at jeg ville ha en koselig lykt på soverommet, som jeg førøvrig skal vise dere før og etter ommøblering-bilder av en annen dag. 
Jeg tok ut glassene i lykta og gav den en grundig vask. Den skal jo være hvit, må vite. =)


Og etter noen strøk ble den hvit og fin akkurat slik jeg liker det. :) Og den skal pynte så fint på soverommet, med seg hør og bør et lyslilla kubbelys i. :) Noen som sa romlemantisk? *hihi*


Skal hive meg rundt å gjøre det ekstra trivelig både her og der nå, for helgen skal fylles med gode samtaler og nye minner.

10 kommentarer:

  1. Så fin den ble! Du er så kreativ, med alt mulig

    SvarSlett
  2. Den ble som ny igjen! Du hadde et bra utgangspunkt på den lykta, for den var veldig fin.

    SvarSlett
  3. Så flott den ble! Morsomt å kunne gi ting nytt liv!! hilsen mariann

    SvarSlett
  4. Tusen takk, alle sammen. :)) ♥

    SvarSlett
  5. Så fiiiin lykta ble :D
    Har samme lykta selv og fikk lyst til å gjøre min også hvit, men det blir nok bare med lysten..
    *Klem*

    SvarSlett
  6. Snakk om forvandling da....
    lykten ble knallflott i hvit.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. SÅ nydelig lykta di ble!
    Helt lekker!
    Tror jammen jeg skal prøve meg på det jeg og..
    Ha en ny fin uke!
    klem

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails