tirsdag 22. november 2011

Søte små gaver

Flere smågaver til gammeldagse karameller ble til nå i ettermiddag. Disse er fortsatt morsomme og raske å lage. Fin liten oppmerksomhet å gi bort. 
Jeg har brukt samme oppsett som på de andre, med nissebilde, blomst og stempeltrykk, bare i andre varianter.


Jeg har ikke fått fyllt dem med karameller ennå, det må jeg gjøre i morgen, jeg må nemlig kjøpe flere først. *hehe* Men har lagt en tom cellofanpose i en av dem for å gi dere et inntrykk.


Ingen karameller ennå, men det kommer altså i dem i morgen.


jeg ta litt pause i kreative sysler og rydde her. Det ser ut som alle hobbytingene mine har eksplodert og landet over hele leiligheten min. Kjære Nissen, jeg ønsker meg et hobbyrom til jul.... Jadda! =D

2 kommentarer:

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails