fredag 25. november 2011

Årets første Julemesse er over.

Da var jeg hjemme igjen etter et par netter hos mamma. Denne messen var ingen suksess, så neste år tror jeg vi dropper den. Det var nesten ingen folk, og timene ble lange og kjedelige.


Her er messebordet mitt. Ettersom det var så lite folk, ble mesteparten med meg hjem igjen. Men noe fikk jeg solgt, og tjente rundt 1000-lappen. :) Neste torsdag er det ny messe, så bedre lykke neste gang.


Mamma og jeg har en tradisjon at vi etter julemessen spiser middag på kjøpesenteret. I år var intet unntak. :) Etter middag ble det tid for litt shopping, og for noen av pengene jeg tjente kjøpte jeg meg nye lekre vintersko....


...og litt pynt til hjemmet. Jeg har lenge ønsket meg en slik Lotusblomst-lysestake. Tror jeg vil ha en til også. *hihi* Slike bilder med gode ord til meg selv i hverdagen er jeg også veldig glad i. Fikk en ide da jeg så ulike slike på Kremmerhuset. Så får vi se etterhvert om ideen blir virkelighet... =D


Jeg vil takke dere alle sammen for så hyggelige kommentarer dere legger igjen her hos meg. Dere gjør meg så glad. ♥ Så for å vise min takknemlighet vil jeg ha en liten advents-gibort om ikke så lenge. Så følg med. 

3 kommentarer:

  1. Kjedelig når folk ikke støtter opp!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅååå det er så kjedelig når slike ting skjer - men bedre lykke neste gang.

    SvarSlett
  3. Ja, satser på det jenter. :))

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails