onsdag 17. august 2011

Bursdagskort

Min besteste venninne hadde bursdag i juli og selvsagt måtte hun få et hjemmelaget kort. :) Det måler 15x15cm. Jeg har brukt bazzill og ark i brunt/gult. Litt rester av bølgepapp og notepapir også.


Tilda har jeg fargelagt med Promakertusjene mine, og pyntet på med litt Stickles glitterlim Gold. Har også hatt det rundt kantene. Ellers litt blomster, halvperler og bånd. Og en masse sverting av samtlige kanter.


 Også verdens fineste niese hadde bursdag i juli og også hun fikk et kort. Kortet hennes måler 10x10 cm, passe til en prinsesse på 4 år synes jeg. :) Har brukt restepapir fra Maja Desigjn, bazzill og et bilde fra et klippeark. Litt glitterlim og halvperler også så klart. Blondebiten har jeg svertet med Distress Ink.


Tusen takk for kommentarer dere legger igjen. It's good to be back, selv om jeg ikke er 100% tilbake riktig ennå. Snart skal jeg sette meg ned og gå på rundtur i alle bloggene deres, i mellomtiden; takk for besøk her hos meg.

2 kommentarer:

  1. Du er så flink og kreativ med papir. Du inspirerer. :) Anne.

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails