mandag 16. november 2009

Helgens's håndarbeid

I helgen har jeg strikket pulsvanter. Igjen. Og enda har jeg flere par å lage. Nesten så jeg ikke tør å blogge dem mer, det blir jo såååå kjedelig. :D (Men jeg må jo vise dem frem også.)
Disse lilla er en julegave, til hvem er hemmelig inntil videre, man kan jo ikke risikere noe. *hihi*

 


Og disse julerøde er strikket på bestilling. Samma dama skulle ha et par hvite også, så de legger jeg opp til på bambuspinnene nå.

 

 Ellers har jeg lagt ut et par nye ting i Nettbutikken min, så det er bare å ta en titt, og finne noe du vil ha. :D
Det er mandag, og starten på en ny uke, Kjære er på skolen, og jeg sitter her og nerder litt foran dataen og tenker på alt jeg må gjøre i huset før jul. Og alt jeg skulle ha laga til julemessene i slutten av november. Å, den som hadde fler timer i døgnet. :) Nå skal jeg skrive en liste over alt jeg skal gjøre, også er det bare å ta det, sånn litt innimellom det viktigste av alt: Strikking!
Ha en fin mandag.

4 kommentarer:

  1. Flotte pulsvarmere og jeg synes ikke det er kedeligt at se på. de har jo forskellige farver ;-)
    Ha en fin uge.

    SvarSlett
  2. Takk ilige måde, Jane. :) Og takk for titten.

    SvarSlett
  3. Du stooore allverden som du strikker...Også så mange flotte farger. Du er jo kjempeflink :-))

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails