tirsdag 18. mars 2014

Kosemose!

Har visst enda et par sokker å vise frem. Jeg er egentlig ikke så glad i å bruke sokker, men noen ganger må man bare ha noen varme ladder på bena. Så jeg har strikket med et par Marius-kosesokker i yndlingsfargene mine; rosa, hvit og grå.


De er strikket med Karisma på pinner nr. 3, 5 for de av dere som vil ha sånne kjedelige fakta, og de er bare mine kosemosesokker. Jeg blir ikke lei av Mariusmønsteret. Det har blitt en skikkelig dille i høst/vinter.


Tusen takk for besøk og kommentarer. Jeg vet jeg har lovet en gi-bort temmelig lenge, nå er den rett rundt hjørnet, så heng med. =)


5 kommentarer:

  1. Så fine sokker du har strikket, elsker Mariusmønsteret selv:-)

    Kjøkkenmøblene dine ble kjempefine etter maling:-)

    SvarSlett
  2. Lekre Mariussokker. Kjekt å strikke (og bruke) yndlingsfargene. :)

    SvarSlett
  3. Flotte Marius sokker i fine farger!

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen. :)

    SvarSlett
  5. Du er så flink! Flotte og lekre sokker:)
    Guttungen er så utrolog flott med settet du lagde<3

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails