lørdag 8. september 2012

Et supert bruktfunn!

Forrige uke var  mamma og jeg på et bruktmarked å tittet, jeg er på jakt etter et nytt salongbord og skulle se om jeg fant noe som passet. Det gjorde jeg ikke, det jeg derimot fant var denne skjønne kommoden. Jeg har lenge ønsket meg en kommode å ha i gangen, til votter, luer o.l.


Selvsagt skulle den males så den ble hvit og fin. Den er 60 cm høy og passer perfekt under speilen i gangen min. :))
Skuffene er ganske dype og rommer en del votter, og det passer jo i grunn bra, jeg har jo ikke bare ET par. *hihi*


Nye, fine knotter fra Kremmerhuset har den også fått.  Litt vanskelig å ta et godt bilde av de, men dere kan iallefall få et slags intrykk. Knottene er hvite, grå og sølvfarget med bittesmå hjerter på. ♥


Det er lite blogging om dagen. Jeg er ikke så veldig kreativ for tiden. Har pådratt meg noe jeg tror kan være en senebetennelse bakpå skulderbladet, så det er ikke godt å sitte, langt mindre å gjøre håndarbeid. Men noe blir det jo, klarer ikke la vær vet dere. 
Selv om det er litt stille fra min kant, vil jeg takke for nye følgere og skjønne kommentarer.
 Plutselig tilbake. ♥

14 kommentarer:

  1. Oi så fin komode:-)Hvordan gjør du når du pusser opp møbler og hvilken maling bruker du?
    Skal male ein syreluta sjenk og trenger litt gode råd:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Aileen. Takk for hyggelige ord. Min måte å pusse opp møbler på er ganske enkel: jeg vasker godt med grønnsåpe vann. Ting som er lakket pusser jeg godt med sandpapir. Så grunner jeg et par ganger med vanlig grunning, og maler med hvit blank interiørmaling. Easypeasy. :D

      Slett
    2. Tusen takk for svar og fortsatt god helg:)

      Slett
  2. Sååå fin kommode! Ja, kunsten er å se hva det kan BLI, ikke alltid hva det ER :)

    SvarSlett
  3. Så lekker den ble:)
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Takk, Connie. Jeg ble veldig fornøyd. :)

    SvarSlett
  5. Herlighet så lekker den ble!! Kunne ikke tro det var samme kommoden :) Flinking! :D Den passet jo perfekt i gangen din også :)

    Laksedeng! (Gjett hvem) ;)

    SvarSlett
  6. Grya miii! :D ♥ Jeg ble veldig fornøyd, den passer perfekt der den står ja. :D Morro. Må på jakt etter flere skatter, selv om jeg snart ikke har plass til mer. ;)*laksedæng* :D

    SvarSlett
  7. Den kommoden ble skikkelig lekker...så fort du har malt den...himmel, det hadde ikke blitt her. Knottene så kjempesøte ut.
    Ha ei fin ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Jeg må ha ting gjort i går, jeg er dårlig på å vente med ting. ;) Derfor har jeg alltid maling og pensler stående, man vet aldri når man får bruk for det.
    Tusen takk for koselig kommentar. ♥

    SvarSlett

Hyggelig om du skriver noen ord.♥

Related Posts with Thumbnails